Zarejestruj    Zaloguj    Dział    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Ogólne




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin forum
 Post Napisane: Pn lip 16, 2012 05:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 14, 2012 12:44
Posty: 702
..................................
Każdy użytkownik, rejestrujący się na niniejszym forum oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i panującymi tutaj zasadami oraz, że akceptuje wszystkie jego punkty i założenia.
W razie braku akceptacji regulaminu, uprzejmie prosimy o opuszczenie naszego forum.


I) Użytkowanie i użytkownicy.

1) Konto.
a) Każdy użytkownik ma prawo posiadać tylko jedno konto na forum.
b) Login do forum jest jednoznaczną identyfikacją użytkownika.
c) Użytkownik może wybrać awatar oraz podpis.
d) Login, podpis, awatar podlegają jednakowym ograniczeniom jak publikowane treści.
2) Publikowanie treści, pisanie postów.
a) Treści opublikowane przez użytkownika są własną opinią.
b) Treści publikowane nie mogą łamać prawa polskiego, w szczególności (dla nieogarniętych):
 nawoływać do nienawiści,
 obrażać użytkowników, którzy sobie tego nie życzą,
 propagować faszyzmu, nazizmu lub jakiegokolwiek ustroju totalitarnego (tego będziemy przestrzegać strasznie, włącznie z informowaniem organów ścigania przypadku rażących naruszeń),
 obrażać uczuć religijnych.
c) Nie należy używać kolorów identycznych lub podobnych do barw przypisanych do grup na forum jeżeli się do nich nie należy.
d) Użytkownicy odpowiadają za opublikowane przez nich treści.
e) Zakazany jest flaming, celowe wszczynanie i prowokowanie kłótni oraz sporów .
f) Treści nie mogą utrudniać innym użytkownikom używania forum, zakazane są takie rzeczy jak:
 PISANIE WIELKIMI LITERAMI,
 nieprzestrzeganie zasad języka polskiego, interpunkcji, ortografii,
 offtopic,
 trolling,
 P154N1E w 7eN 5P05ó8,
 wszystko, czego zakazuje zdrowy rozsądek oraz moderatorzy.
3) Tworzenie tematów.
a) Przed utworzeniem nowego tematu należy sprawdzić czy dany temat nie był już poruszony w istniejącym wątku.
b) Tworząc nowy temat umieść go w odpowiednim dziale. Jeżeli nie wiesz który jest dobry, umieść go w dziale Inny off-top.
c) Tytuł tematu musi informować o zawartości tematu.
4) Postanowienia dodatkowe:
a) Zakaz kopiowania i udostępniania osobom trzecim treści dostępnych w części forum zarezerwowanej dla Klanowiczów.


II) Administracja i moderacja.

1) Zasady moderacji.
a) Moderatorzy piszący jako użytkownicy są traktowani jak użytkownicy, pisząc jako moderatorzy - mają rację.
b) Edycja postów niezmieniająca ich treści merytorycznej nie musi być wyróżniona.
c) W przypadku zmiany treści, usunięcia lub dodania znaczących części, informacja taka zostanie dodana przy edytowanym poście.
d) Posty niezgodne z regulaminem mogą być usuwane i moderowane bez informowania autora.
e) W przypadku sytuacji spornych, rację ma zawsze moderator.
f) W przypadku łamania regulaminu, moderatorzy mają do dyspozycji następujące kary: ostrzeżenie, blokowanie możliwości pisania, blokowanie dostępu do forum oraz w skrajnych przypadkach kamienowanie, pręgierz oraz wtrącenie do ciemnego lochu o chlebie i wodzie.
g) Moderator nakładając karę ma obowiązek podania powodu tejże, oraz w przypadku kar cięższych - szczegółowe uzasadnienie.
2) Droga odwoławcza.
a) W przypadku gdy czujesz się pokrzywdzony działaniem moderatora, masz prawo do odwołania. Należy wysłać PM na forum skierowany równocześnie do CEO i Administratora forum. Temat wiadomości ma jednoznacznie wskazywać, że jest to odwołanie od decyzji moderatora, natomiast w treści należy opisać problem i o ile to możliwe załączyć linki wskazujące miejsce spornej sytuacji.
b) W przypadku gdy czujesz się pokrzywdzony decyzją Administratora, możesz w dziale "Forum" założyć wątek z opisem problemu, a administrator na forum publicznym wytłumaczy Ci czemu nie masz racji.

III) Forum.

1) Treści publikowane na forum przedstawiają opinię ich autorów a nie całej społeczności.
2) W przypadku nie podania innego stanowiska wszystkie treści publikowane na forum stają się własnością społeczności.
3) Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników, utratę danych, wyciek danych. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za nic.
4) Administracja ma prawo w dowolnym momencie zmieniać treść powyższego regulaminu informując o tym użytkowników forum.

_________________
Obrazek


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
 Post Napisane: Pn lip 16, 2012 05:30 
 


Góra 
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strona główna forum » Ogólne


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

 
 

 
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Tłumaczenie phpBB3.PL